Start To Golf

Golf ontdekken? Maak kennis met de golfsport door middel van een starterspakket, initiatie of tijdens onze jaarlijkse Start to Golf-, Maand van de Sportclub of Bring-a-Friend-dagen.

Driving range

Putting- & chipping green

Preferred lies

Trolleys

Course

Buggies

Hole 1. 2 18 wintergreens rest zomergreens trolleys in rough

Laatste update: 18-03-2024 10:38

Golfpakketten

Initiatiepakket

Max 12 personen

Maak kennis met de golfsport onder leiding van een initiator/pro.

Al het materiaal dat nodig is, is voorhanden. U hoeft enkel te zorgen voor sportieve kledij (jeans, polo, trui en platte (sport)schoenen).

1,5 uur: putting- en drivingarea
260 euro

2 uur: putting-, chipping- en drivingarea
305 euro

Starterspakket

Individueel, per 2 of per 4 personen

Krijg onder begeleiding van onze initiator /pro een doorgedreven kennismaking met de golfsport. Het volledige slagenarsenaal komt aan bod: de swing of lange slag en het korte spel: chippen en putten. Gedurende 3 maanden kan je zo veel komen oefenen als je wil en maak je gebruik van de faciliteiten.

Individueel
3u

Per 2 personen

6u

Per 3 of 4 personen

9u

€ 245 / persoon

G golfers krijgen een korting van 20%.

Een starterspakket uitproberen?
Schrijf je nu in
Initiatie

1,5 u

Max. 12 personen

Driving range + putten

€ 260

2 u

Max. 12 personen

Driving range + putten + chipping

€ 305

Alle golfmateriaal wordt voorzien. Je hoeft enkel te denken aan het dragen van platte schoenen en comfortabele kledij.

We maken een initiatie

Op maat van jouw groep

Alles kan op maat voorzien worden voor zowel kleine als grotere groepen. Verder kan je jaarlijks een aantal keer deelnemen aan de vrijblijvende initiaties die door de club georganiseerd worden.

Meer informatie over de mogelijkheden en tarieven zijn te verkrijgen via ons secretariaat of neem hier contact met ons op.

Vragen? Er meteen invliegen?
Starterspakket

Een doorgedreven kennismaking
met de golfsport

Met het starterspakket krijg je onder begeleiding van onze pro / initiator een doorgedreven kennismaking met de golfsport. Het volledige slagenarsenaal komt aan bod: de swing of lange slag en het korte spel, waaronder chippen en putten. In de tussentijd kan je zoveel gaan oefenen als je wilt.

Ook maak je gebruik van de faciliteiten en het golfmateriaal van de club. Je kan gedurende het hele jaar starten met een pakket. Dit in groepen van 2 personen (6 lessen van een uur) of 4 personen (9 lessen van een uur), waarbij je ook individueel kan aansluiten.

Wanneer starten?

De startdata worden telkens besproken met onze pro / initiator en vinden naderhand plaats op zelf te kiezen data binnen drie maanden na de startdatum. Als starter ben je tijdelijk lid van Golfclub Witbos en heb je toegang tot onze golfbaan vanaf handicap 53.

Daarnaast heeft u toegang tot alle oefenfaciliteiten (putting-, chipping-, driving area) en 3- holes baan gedurende de duur van het starterspakket (3 maanden). Na het starterspakket kan je instappen als lid van Golfclub Witbos.